משרד עורכי דין ליטיגציה

עורך דין ליטיגציה אזרחית ומסחרית

למשרד עו"ד גיל אפרתי ושות' ניסיון עשיר בטיפול בתיקי ליטיגציה עבור לקוחות פרטיים ומוסדיים מול כלל הגופים והערכאות השיפוטיות. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו עורכי דין מהמקצועיים והאיכותיים בישראל בתחום הליטיגציה, האמונים על כל תחומי המשפט האזרחי והמסחרי – החל בחוזים וחברות ועד לבנקאות ומקרקעין. לאורך השנים רכשנו מוניטין מצוין בזכות עבודה יצירתית ויסודית עם ליווי צמוד ומלא של הלקוח, לצורך השגת תוצאות מיטביות ביחס לנסיבות התיק. יש לציין כי גם יצרנו קשרים רבים מול גופי מימון שונים שאותם ייצגנו בתביעות כספיות ובייצוג לקוחות בתביעות נגד, ולכן ביכולתנו גם לטפל בהיבטי מימון של עסקאות רלוונטיות.

למידע נוסף לחצו כאן

מהי ליטיגציה?

ליטיגציה היא מונח כללי המתאר את פעולותיו של עורך דין המייצג את לקוחותיו בפני ערכאות משפטיות. למעשה, חלק בלתי מבוטל מעורכי הדין מוצאים את עצמם בשלב זה או אחר מול בית המשפט, ולפיכך ליטיגציה היא מרכיב אינטגראלי מפעילותם. יחד עם זאת, ליטיגציה מחייבת כישורים גבוהים מאוד של בקיאות בפסיקות, בתקנות ובתקדימים, יכולות טיעון משכנעות, עבודת נמלים קפדנית לבניית התיק והאסטרטגיה, יכולות חקירת עדים מומחים, ועוד. לכן, למרות שליטיגציה אינה מוגדרת בארץ כתחום התמחות ספציפי של עורכי דין, היא אכן מצריכה מומחיות גבוהה מאוד וישנם הבדלים משמעותיים בין עורכי דין העומדים מול בית המשפט רק לעיתים נדירות ובין אלו שזהו לחם חוקם – כמו עורכי הדין של משרדנו.

ומהי ליטיגציה אזרחית?

עורך דין ליטיגציה אזרחית עשוי לעסוק למעשה בכל סוגי התיקים הקשורים למשפט האזרחי, המערב לא פעם דינים מתחומים שונים כגון מקרקעין ומשפט מסחרי. כך למשל, משרד עורכי דין ליטיגציה אזרחית עשוי לטפל בתביעות ובקשות המוגשות לבית המשפט בתחומים של דיני עבודה, צוואות וירושות, תביעות נזיקין עקב רשלנות, לשון הרע, פגיעה בזכויות יוצרים ועוד. דוגמא אחת מיני רבות אחרות היא תובענה ייצוגית, אותה מגיש עורך הדין בשם קבוצות של אנשים או גורמים נוספים אשר רואים את עצמם נפגעים מהתנהלותו של הנתבע. מדובר למשל בתביעות נגד חברות תעשייה, חברות ביטוח, בנקים ועוד אשר לקוחותיהם או אחרים נפגעו עקב גביית יתר, פגיעה בשוויון זכויות, פגיעה סביבתית וכן הלאה. בתובענה הייצוגית מבקשת הקבוצה לאכוף את הדין ולחייב את התובע להתנהל כשורה, וכן להחיל עליו סנקציות המרתיעות מפני התנהלות לא הולמת. בתביעות אלו לרוב נגזרים סוג של פיצויים שאינם גבוהים עבור כל אחד מהתובעים אך מצטברים לסכום משמעותי ומרתיע.

ליטיגציה מסחרית

עורך דין ליטיגציה כללית עשוי לעסוק גם בתחום המסחרי העומד בפני עצמו. מדובר בייצוג של חברות, אנשי עסקים, שותפויות, מנהלים וגורמים נוספים שיש ביניהם קשרים מסחריים, למשל בתביעות בגין הפרות הסכמים, תביעת חוב מול חברה שנכנסה להליכי פירוק, בעיה מול ספק וכן הלאה. יש להבין שלמרות שהמונח ליטיגציה מתייחס בעיקרון אל הייצוג בפני ערכאות שיפוטיות, מרבית העבודה אינה נעשית בתוך בית המשפט. למעשה, עורך הדין נדרש ללמוד בצורה מעמיקה את היחסים שבין הצדדים (תובע ונתבע), להכיר את הראיות ואת עילת התביעה, לבנות את האסטרטגיה הנכונה, להכיר היטב את החוק, התקנות, הפסיקות והתקדימים, לבנות את הטיעונים בצורה משכנעת ועוד. יתר על כן, עורך דין ליטיגציה מוצלח הוא כזה שיודע להביא לפתרונות מחוץ לכותלי בית המשפט, באמצעות גישור ובוררות, מה שמאפשר להימנע מהליכים ממושכים ויקרים שאינם מביאים בהכרח לתוצאות האופטימאליות מבחינת הלקוח.

לפרטים נוספים ולקבלת ליווי משפטי

לפרטים נוספים ולקבלת ליווי מטעם עורך דין ליטיגציה אזרחית ומסחרית, הנכם מוזמנים לפנות אל משרד גיל אפרתי ושות’ בטלפון 02-6523322.

 

משרד עורכי דין ליטיגציה
דילוג לתוכן